Frikulínské bingo aneb když buzzwordem je buzzword

Motto: „Pokud stereotypní myšlení nahradíme invenčním, zprocesujeme vnitropodnikové postupy a zmobilizujeme všechny personální a finanční zdroje, docílíme zvýšení produktivity naší práce.“

Aneb jak vzletným způsobem neříct nic.

Znásilňování nekonkrétních frází, které na pracovních poradách létají vzduchem jako šlehačkové dorty ve filmech Bustera Keatona, si všiml jistý Tom Davis. I přesto, že mohl teambuildingovou frazeologii přiživit a suše konstatovat „out of topic“, zareagoval místo toho vynalezením Buzzword binga. Sestavil jednoduchý program na generování hrací tabulky s náhodně vybranými trendy termíny. Cíl hráčů byl jasný – jak za sebou na poradě výrazy padají, vyškrtat jimi ucelenou řadu nebo sloupec.

Medio se o víkendu chystá na brněnský Marketing Festival a přípravu bere zodpovědně. Svět online marketingu, který nás na konferenci čeká, je hmotou organickou a velmi náchylnou k podlehnutí nespočtu terminus technicus. A tak se zrodilo Frikulínské bingo.

Frikulínské Bingo

Jedete na Marketing Festival také? Otestujte s námi marketingový slovní balast v praxi. Vygenerujte a vytiskněte si s sebou i vy svou osobní hrací kartu v našem nejvíc nejlepčejším generátoru!

Pokud kterýkoliv přednášející vysloví nějaké slovo z vaší karty, zaškrtněte je. Počítají se i různé pády, skloňování, slovní tvary. Jakmile se vám podaří vyškrtat celou řadu či sloupec, dejte to hned ostatním vědět jásavým vyskočením a zvoláním „BINGO!

Kdo si hraje, ten nezlobí a bude odměněn. Třeba gratis školením od nás.  Stačí svou kartičku vyfotit a do konce víkendu poslat na akademie@medio.cz nebo spolu s hashtagem #FrikulinBingo veřejně vystavit na svůj facebookový či twitterový profil. Nezapomeňte nastavit příspěvek jako veřejný, abychom ho viděli a dohledali.

V dalším týdnu pak náhodně vylosujeme jednoho z vás, který dostane školení od Medio Akademie dle vlastního výběru zdarma.

Určitě vás napadnou i jiná fancy frikulínská slova, ze kterých nabíhají krční žíly, odpadávají bradavky, krvácí uši. Připište je také ke svým #FrikulinBingo příspěvkům na Faceboocích či Twitterech. Za nové přírůstky budeme jenom rádi, ostatně v hledáčku máme kompletní zlatý fond.

Nakonec malá ochutnávka: zprocesovat – virální – cílovka – featura – vykomunikovat – trendy – BUZZWORD!

Zveřejněno 21.11.2013 v rubrice Internetový marketing se štítky .
velflova

Romana Velflová

Romanu baví webová analytika, co se koláčů a sloupců týče. Orientuje se taky ve vodách výkonnostního marketingu, protože alespoň zde vládne řád a jasná pravidla. Srdcem Krno, židlí Praha.

Google+ profil @chromanna velflova@medio.cz

Komentáře k článku

[2] Roman | 30. 11. 2013 v 12.30

Moc dobrý počin. Jsem zvědav, kolik vyplněných hracích karet dostanete ;)

[3] Bára Heřmanská | 3. 1. 2014 v 16.43

Něco podobného jako odkaz od Michala, tentokrát v angličtine – Business Buzzwords Generator se může leckomu hodit při tvorbě prezentace: http://projects.wsj.com/buzzwords2014/