16. června 2017
09:00—21:40
2017
Konferenční centrum City
Na Strži 65/1702, Praha 4

Celodenní konference o vyhledávání a nalézání v roce 2017

Méně teorie, více praxe. Případové studie, konkrétní postupy, uchopitelné příklady, inspirace pro váš projekt.

Přednášející a témata

Filip Podstavec

Úvodní slovo

Celou konferencí vás bude provázet moderátor Filip Podstavec.

Filip Podstavec

Jan Tichý

SEO v multichannel světě

Přestaňte brát SEO jako izolovanou disciplínu bez ohledu na okolí. Jeho největší síla je už dávno ve správné kombinaci s ostatními marketingovými kanály. Jen mu mezi nimi musíte vymezit a připravit to správné místo.

Jan Tichý

Honza vede analytickou a konzultační společnost Medio Interactive a školicí agenturu Medio Akademie.

Marie Štouračová

Co jsou Featured Snippets a jak se do nich dostat

Jak získat nespornou výhodu ve výsledcích vyhledávání přední pozicí v tzv. Featured Snippetu, díky kterému rozhodně zaujmete potenciální návštěvníky? Marie představí, jaké jsou možnosti.

Marie Štouračová

Marie je SEO konzultantkou v RobertNemec.com. Zaměřuje se především na on-page SEO.

Martin Šimko

Rychlá analýza zahraničních trhů

Dělat analýzu vyhledávacího trhu v jazyce, kterému nerozumíte, bývá peklo. Ukážu vám postup, jak se to dá obratně vyřešit pomocí několika nástrojů.

Martin Šimko

Martin vede konzultanty v agentuře RobertNemec.com. Miluje entitní SEO.

Jan Kvasnička

SEO a UX: Rivalové, nebo parťáci? Rozsekneme to!

Při tvorbě nebo optimalizaci webu spolu tyto dvě role velice často soupeří. Kdo má pravdu? A kdy? Jsou to opravdu rivalové, nebo parťáci? V praktických příkladech se podíváme na nejproblémovější místa a ukážeme si, jak je pro UXáka nutný přesah do SEO a naopak.

Jan Kvasnička

Honza se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.“ Vyžívá se v uživatelském testování, během kterého získává zpětnou vazbu a pokřivené pohledy návštěvníků na weby.

Martin Kůra

Překlad vám zajistí přesnost. Kde je ale výkon?

Po této přednášce už nikdy nebudete zadávat překlady stejně (špatně). Martin vám ukáže tři úspěšné metodiky marketingové lokalizace obsahu. Ocení zejména majitelé webů s většími objemy textů, jako jsou e-shopy.

Martin Kůra

Specialista na mezinárodní SEO, obsahový stratég a milovník všeho multi-kulti.

Martin Humpál

HTTPS vs. Heureka

Martin poodkryje zákulisí přechodu na HTTPS jednoho z největších portálů českého internetu. A řekne i pár historek „z natáčení“.

Martin Humpál

Před Heurekou sbíral Martin zkušenosti v Mitonu a Centrumholdings. Ve volném čase leze po skalách a hraje na trubku.

David Brenner

Případová studie: Jak jsme rozjeli invalidní vozíky

Co je třeba řešit v rámci kontinuální SEO kampaně, jak prioritizovat práce na projektu a proč je důležité zapojení klienta? Na tyto otázky odpoví naše případová studie.

David Brenner

David je SEO specialistou v agentuře Sun Marketing. Zajímá se zejména o technické SEO.

Vladimír Saur

Crawl budget

Co to je crawl budget a proč byste se o něj měli zajímat? U jakých webů jej má smysl řešit, u jakých naopak ne? Jakým způsobem můžete ovlivnit, jak robot vyhledávače stahuje vaše stránky? A má vůbec smysl robota nějak limitovat?

Vladimír Saur

Vladimír pracoval v agentuře H1.cz, poté jako traffic manager v Avastu, nyní SEO konzultant v Medio Interactive a na volné noze.

Zdeněk Nešpor

Brána do pekla botů

Exkurze do odlehlých zákoutí webů. Využití server logů pro SEO. Praktický návod jak odhalit a zneškodnit pasti pro boty. A bonusová dokumentární vsuvka monitorující život bota.

Zdeněk Nešpor

Zdeněk působí v agentuře Medio Interactive a píše web Link-Brain zaměřený na crawling webů, technické SEO, data a vizualizace.

Ondřej Bělský

Lokální SEO

Ondřej představí kroky, které pomohou k vylepšení pozic v SERPu na dotazy spojené s lokalitou. A ukáže, jak po optimalizaci zvýšit návštěvnost z organicu o desítky procent.

Ondřej Bělský

S týmem specialistů se Ondřej stará o to, aby byla Alza dohledatelná v online Evropě. SEO ho baví už především proto, že stále nechce zemřít.

Milan Fiala

Deutsche SEO? Wunderbar!

Kdo se bojí, nesmí do Německa! SEO v Německu je pro české eshopy a konzultanty pole neorané. Pomůžeme vám proniknout do jeho záludností a poradíme, jak se na něj pořádně připravit.

Milan Fiala

Milan momentálně působí v agentuře eVisions Advertising a je konzultantem online marketingu se zaměřením na německé SEO a linkbuilding.

Pavel Ungr

Přestaňme dělat analýzy, začněme dělat SEO!

Většina SEO analýz zůstává ležet v šuplíku, kde na ně sedá prach. Proč se to děje? Proč jako SEO konzultanti selháváme v dotahování i implementaci našich doporučení? A proč bychom měli být tak trochu projekťáky?

Pavel Ungr

Lektor a konzultant online marketingu se specializací na SEO a mírným přesahem do obsahového marketingu, sociálních sítí a UX.

Prezentace a odkazy

Jan Tichý: SEO v multichannel světě

Marie Štouračová: Co jsou Featured Snippets a jak se do nich dostat

Martin Šimko: Rychlá analýza zahraničních trhů

Jan Kvasnička: SEO a UX: Rivalové, nebo parťáci? Rozsekneme to!

Martin Kůra: Překlad vám zajistí přesnost. Kde je ale výkon?

Martin Humpál: HTTPS vs. Heureka

David Brenner: Případová studie: Jak jsme rozjeli invalidní vozíky

Vladimír Saur: Crawl budget

Zdeněk Nešpor: Brána do pekla botů

Ondřej Bělský: Lokální SEO

Milan Fiala: Deutsche SEO? Wunderbar!

Pavel Ungr: Přestaňme dělat analýzy, začněme dělat SEO!

 

 

Zajímavé odkazy a tipy

Do, Know, Go: How to Create Content at Each Stage of the Buying Cycle

Infografika: Důležitá data pro export

Termbase Keyword Brainstorming Blank

Překlad vám zajistí přesnost – Martin Kůra

Seznam německých blogů

Todo list pro SEO analýzu

How to do log file analysis for free?

Google My Business Locations Categories

2017 Local Search Ranking Factors

10 Local Link Building Tips for 2016

Co si pohlídat při přechodu na HTTPS?

 

 

Fotogalerie

Oficiální fotogalerie na Facebooku

Sli.do infografika – top dotazy a témata

 

 

Reporty a články

Spotibo: Live Blogging at SEO restart in Prague

Spotibo: Prípadová štúdia: Ako sme využili live blogging v SEO a propagácii

Petr Krauz: Proběhl SEO restart 2017 – jaký byl?

ANT studio: SEO restart 2017 – postřehy a zajímavosti

Daniel Gottwald: SEO restart 2017

Unikum blog: SEO Restart 2017 – menej teórie, viac praxe

GetFound: Konference SEO restart 2017

Webžurnál: SEO Restart 2017 od Medio – To NEJ + odkazy

SEMonline: Skvělé přednášky ze SEO Restart 2017

Smartim: SEO restart 2017 – jedna z největších SEO konferencí v ČR

INIZIO: SEO restart 2017

H1.cz: SEO restart 2017

Sunitka: Jak jsme se restartovali na SEO Restart 2017

Dobrý web: SEO restart 2017 aneb SEO jako multiobor

Aira: Konference SEO restart 2017 o vyhledávání a nalézání

Effectix: Restart SEO restartu?

Partneři

Konference Restart je akcí, kde se již více než sedm let schází odborníci z oblasti digitálního marketingu, e-commerce a managementu. Patří mezi nejznámější koncepty v daném oboru a hostí řečníky z České republiky i zahraničí. Oslovte v rámci konference přes 300 účastníků přímou prezentací produktů a služeb, nebo se staňte součástí naší online komunikace.

Pro získání veškerých podrobností a nabídky na míru se s námi propojte přes e-mail academy@taste.cz.