Google

DuckDuckGo.com – díl II. – Instant Answers

Pokračování článku o vyhledávači DuckDuckGo zaměřené na zobrazování tzv. Instant Answers – okamžitých odpovědí na vyhledávací dotazy. Instant Answers zobrazují ve vyhledávání zpravidla odpovědi na předem definované vyhledávací fráze. Fungují obdobně jako Knowledge Graph od Google. Instant Answers však vyvíjí z velké části komunita uživatelů. Skýtají tak velký marketingový potenciál a nabízí celou řadu opravdu zajímavých funkcí.

Open Refine: snadná cesta k získání klíčových dat z našeptávače

V guestpostu Jakuba Kašparů z Lynt se dozvíte, jak pomocí nástroje Open Refine načíst data z našeptávače Google. Na základě toho získáte více návrhů klíčových slov, která pak můžete použít např. na klasifikační analýzu klíčových slov nebo je případně zapracovat do vašich PPC kampaní. Výhoda postupu je jeho cena. Cenou je čas, který do něj investujete.

Google Tag Manager 2.0

Google nečekaně vyrazil s pravděpodobně nejdůležitejším a největším updatem Google Tag Manageru vůbec. V betaverzi spustil zbrusu nové uživatelské rozhraní, založené na trochu jiných principech, než jsme byli doposud zvyklí. Mimo to zpřístupnil programátorské API, které jistě ocení zejména velké společnosti a agentury. V neposlední řadě pak přidal několik užitečných funkcí. A v Mediu máme nové školení Google Tag Managru!

Jak snadno najít špatné zpětné odkazy

Očistit svůj web od banu ve fulltextových vyhledávačích za pokřivený odkazový profil, to je krev, slzy a dřina. V následujícím článku shrnujeme jednu z technik při odstraňování penalizace, který nám v Medio Interactive pomáhá odfiltrovat největší odkazové bahno snadno a rychle. Na řadu přicházejí třeba pokročilejší možnosti vyhledávání, jako jsou operátory site: a link:.

Google Analytics znovu a lépe

V Google Analytics nás čeká řada zásadních novinek. Lze je bez zdráhání označit za revoluční. Nejedná se totiž jen o přidávání více či méně užitečných funkcí do stávajícího systému, jak tomu bylo doposud. S nadsázkou řečeno nezůstane kámen na kameni a během příštího roku budeme mít úplně nový a úplně jiný měřicí systém. Lepší.

30.10.2012 · Jan Tichý · Analytika · 13 komentářů

Bulharská konstanta ve webové analytice

Nevěřte slepě analytickým nástrojům pro sledování návštěvnosti a výkonnosti webu! Jejich statistiky jsou na první pohled jasné a snadno interpretovatelné. Majitelé webů na jejich základě dělají důležitá rozhodnutí o změnách na webu či nákupu reklamních kampaní. Skutečná správná čísla se však mohou lišit i o mnoho desítek procent…