Prezentace

ShopCamp 2016

V září jste se s námi mohli potkat na ShopCampu. V rámci oficiálního programu jste se mohli zúčastnit naší přednášky a workshopu. Rozhodně stálo zato navštívit i náš stánek. Přemýšleli jsme, jak udělat stánek zajímavější a užitečnější. U nás jste nedostali bloček a propisku, nesoutěžili o klíčenky a flashky, dokonce si nemohli ani vystřelit pouťovou růži. U našeho stánku se poskytovalo to nejcennější – informace.

Jaká byla konference Which Test Won 2015?

Konferenci „Which Test Won The Live Event“ pořádají lidé stojící za webem WhichTestWon.com. Konference se jako jedna z mála se zaměřuje pouze na A/B testování a optimalizaci konverzního poměru. Letos se konala v Berlíně. V průběhu dvou dní se představilo celkem dvacet přednášejících z řad marketérů a analytiků. Report z konference, zajímavosti a novinky ze světa A/B testování.

Pozvánka na SEO restart 2015 a rychlé ohlédnutí za loňským ročníkem

Připravujeme pro vás již třetí ročník konference SEO restart – jediné české konference o SEO. Přípravy jsou v plném proudu a lístky pomalu ale jistě ubývají. Proto bychom vás rádi ještě zavčas pozvali! Hlavními tématy jsou letos technické SEO, data, zbožové srovnávače, linkbuilding a obsah. Zaměřili jsme se na moderní trendy, praktické příklady a postupy, vše v duchu hesla „Méně teorie, více praxe.“

DATA restart 2015 prezentace a odkazy

V pondělí 27. dubna 2015 se konala konference DATA restart. Tímto bychom rádi poděkovali všem účastníkům. Doufáme, že se vám akce líbila. Přinášíme souhrn výstupů z konference, na které se určitě těšíte. Ve článku naleznete prezentace z klasických přednášek i ignite talks (chybějící prezentace se ještě postupně pokusíme doplnit), přepis Job Wall s 9 nabídkami práce a několik zajímavých odkazů.

Pojďme se potkat na DATA restartu 2015

Přípravy na první ročník konference DATA restart jsou v plném proudu a lístky pomalu ale jistě ubývají. Proto bychom vás rádi ještě zavčas pozvali! Hlavními tématy jsou data, webová i ne-webová analytika, data mining a business intelligence. Zaměřili jsme se na moderní trendy, praktické příklady a postupy, vše v duchu hesla „Méně teorie, více praxe.“

Bulharská konstanta ve webové analytice

Nevěřte slepě analytickým nástrojům pro sledování návštěvnosti a výkonnosti webu! Jejich statistiky jsou na první pohled jasné a snadno interpretovatelné. Majitelé webů na jejich základě dělají důležitá rozhodnutí o změnách na webu či nákupu reklamních kampaní. Skutečná správná čísla se však mohou lišit i o mnoho desítek procent…