SEO

Jak snadno najít špatné zpětné odkazy

Očistit svůj web od banu ve fulltextových vyhledávačích za pokřivený odkazový profil, to je krev, slzy a dřina. V následujícím článku shrnujeme jednu z technik při odstraňování penalizace, který nám v Medio Interactive pomáhá odfiltrovat největší odkazové bahno snadno a rychle. Na řadu přicházejí třeba pokročilejší možnosti vyhledávání, jako jsou operátory site: a link:.

Měření českých vyhledávačů v Universal Analytics

Google Analytics ve svých výkazech zdrojů návštěvnosti nepracují úplně správně s českými vyhledávači. Do reportu neplaceného vyhledávání padá vlastně jen Seznam a Google. Zbylé vyhledávače či zbožáky pak Google Analytics vůbec nepoznají. Řadí je chybně mezi běžné odkazující stránky do reportu „Odkazy“. A hlavně z nich nijak nereportují dotazy uživatelů.

Ideální odkaz

Při aktivním linkbuildingu se hodí mít představu, jak by mohl vypadat ideální zpětný odkaz. Tedy takový, který mému webu co nejlépe pomůže dosáhnout stanovených cílů. Takový, přes který na můj web teče maximální link juice. Při praktickém linkbuildingu budete zpravidla dělat kompromisy. Musíte ale vždy vědět, proč a z čeho slevujete.

SEOmaty jsou k ničemu

SEO servisy, SEO analyzátory a jiné SEOmaty se nám dostávají do módy. Takže je na čase si to říct pěkně nahlas: SEOmaty jsou k ničemu. Měří totiž všechno možné, jenom ne to, jak dobře děláte SEO. Jejich výsledkem jsou povětšinou hlouposti, které nemá cenu vůbec řešit nebo se jimi byť i jen sebeméně trápit.