Analytika

ShopCamp 2016

V září jste se s námi mohli potkat na ShopCampu. V rámci oficiálního programu jste se mohli zúčastnit naší přednášky a workshopu. Rozhodně stálo zato navštívit i náš stánek. Přemýšleli jsme, jak udělat stánek zajímavější a užitečnější. U nás jste nedostali bloček a propisku, nesoutěžili o klíčenky a flashky, dokonce si nemohli ani vystřelit pouťovou růži. U našeho stánku se poskytovalo to nejcennější – informace.

Nastavení Google Analytics – cookieDomain

V dnešní době detailní znalost nastavení a měřícího kódu Google Analytics není nezbytně nutná. Klíčovým prvkem kódu však zůstává cookieDomain. Špatné nastavení cookieDomain může způsobit zásadní chyby v měření nebo i výpadek měření. Co zkontrolovat, jak nastavení opravit a automatizovat se dozvíte v tomto článku.

Vzdálené ladění měření na mobilním webu

Většina webových analytiků se mimo hezké datové analýzy potýká také s implementací nejrůznějších měřicích nástrojů. Obvykle se setkávám s tím, že implementace jako taková se kontroluje pouze na desktopové verzi webu. Na tu mobilní, která už je dnes poměrně důležitá, se tak nějak kašle. Jak měření na mobilních zařízeních kontrolovat? Pojďte se na to podívat.

Jaká byla konference Which Test Won 2015?

Konferenci „Which Test Won The Live Event“ pořádají lidé stojící za webem WhichTestWon.com. Konference se jako jedna z mála se zaměřuje pouze na A/B testování a optimalizaci konverzního poměru. Letos se konala v Berlíně. V průběhu dvou dní se představilo celkem dvacet přednášejících z řad marketérů a analytiků. Report z konference, zajímavosti a novinky ze světa A/B testování.

Přijďte na první pražský MeasureCamp

V sobotu 12. září se uskuteční první pražský MeasureCamp. Jedná se o celosvětově pořádanou (ne)konferenci o webové a datové analytice. Její tradice začala v roce 2012 v Londýně, v dalších letech se rozšířila do Hong Kongu, Madridu nebo Paříže. A letos máme MeasureCamp poprvé i v Česku. První lístky budou uvolněny již dnes – a budou zcela zdarma.