Analytika
Největší inovace Google Tag Manageru za posledních několik let je tady. Včera byla zveřejněna funkcionalita tzv. Zón („Zones“). Pojďme se podívat podrobněji, oč jde a jaké využití nabízí. Jedná se o velmi užitečnou a praktickou věc pro Tag Management především rozsáhle strukturovaných či vícejazyčných webů.
Loajalita je vaším rodinným stříbrem, kterým si zajišťujete stálý odbyt vašich produktů či využívání služeb. Je třeba ji v zákaznících rozdmýchávat. Abyste ji měli pod kontrolou, zapomeňte na intuici a vezměte si na pomoc data. Jednou z metod měření loajality vašich zákazníků je Net Promoter Score.
V polovině letošního léta jsme spustili EasyReport. Je to analytický nástroj přinášející e-shopům řadu důležitých a smysluplných reportů. Zpřístupňujeme jej teď i skutečně malým e-shopům. V novém tarifu EASY nabízíme plnou funkčnost nástroje v celé šíři za 2.900 Kč měsíčně.
V září jste se s námi mohli potkat na ShopCampu. V rámci oficiálního programu jste se mohli zúčastnit naší přednášky a workshopu. Rozhodně stálo zato navštívit i náš stánek. Přemýšleli jsme, jak udělat stánek zajímavější a užitečnější. U nás jste nedostali bloček a propisku, nesoutěžili o klíčenky a flashky, dokonce si nemohli ani vystřelit pouťovou růži. U našeho stánku se poskytovalo to nejcennější – informace.
Data Studio je nástroj na vizualizaci dat a tvorbu interaktivních reportů od Google. Dozvíte se, jak spustit Data Studio v ČR. A tutoriál vás provede tvorbou základního reportu s napojením dat z Google Analytics od začátku až do konce. Pojďte vytvořit svůj první report.