Přijďte na první pražský MeasureCamp
V sobotu 12. září 2015 se uskuteční první pražský MeasureCamp. Jedná se o celosvětově pořádanou (ne)konferenci o webové a datové analytice. Její tradice začala před třemi lety v Londýně, od té doby se rozšířila i do Hong Kongu, Madridu nebo Paříže. A letos máme MeasureCamp poprvé i v Česku. První lístky budou uvolněné již dnes – a budou zcela zdarma.
Jak to chodí na MeasureCampu
MeasureCamp je velká událost pro všechny nadšence do digitální analytiky. Slouží především k networkingu, výměně zkušeností a znalostí, poznávání lidí nebo nových cest ke zkušenostem.
Jde o (ne)konferenci či chcete-li barcamp. Není předem daný žádný pevný program, řečníkem může být kdokoli z účastníků, kdo má k webové analytice co říci. Harmogram se sestavuje přímo na místě společně na začátku dne z témat, která jednotliví návštěvníci nabídnou.
MeasureCamp se koná o víkendu. Každý z účastníků je tak na konferenci dobrovolně ve volném čase. Všechni, s kým se na MeasureCampu potkáte, jsou tak lidé, kteří webovou analytiku nebo online marketing berou vážně a je jim víc, než jen pouhou prací.
Žádná teorie. Většina účastníků není profesionálnimi speakery, ale jsou prefesionály ve webové analytice se spoustou praktických zkušeností, o které se chtějí podělit.
MeasureCamp je zdarma. Organizování celé (ne)konference je hrazené ze sponzorských darů partnerů, kteří věří v dlouhodobé vzdělávání a rozvíjení komunity okolo webové analytiky. Nebojte se, nečekají vás žádné prvoplánovitě prodejní prezentace.
Chcete-li navnadit ještě více, přečtěte si zápisky Adama Šilhana ze čtvrtého, pátého a šestého londýnského MeasureCampu.
Přijďte na pražský MeasureCamp
První český MeasureCamp se uskuteční v sobotu 12. září 2015 v krásných prostorách společnosti Etnetera.
Přihlásit se můžete na webu konference a vstup je zcela zdarma. První série lístků bude uvolněna již dnes a kapacita je omezena, takže s registrací určitě neváhejte!
Úroveň celé akce předznamenávají i jména organizátorů, kteří za pražským MeasureCampem stojí: Petr Havlík z Optimicsu, Honza Tichý a André Heller z Media, Lukáš Čech z Etnetery, Michal Pařízek a Jarda Vojna z Avastu, Pavel Jašek z Tipsportu, Adam Šilhan z Igloonetu nebo Roman Appeltauer z Digmato.com.
Aby vám neunikla žádná důležitá informace, navštivte oficiální web, sledujte twitter @MeasurecampCZ a přihlaste se k MeasureCamp newsletteru.
Staňte se partnerem
MeasureCamp je nevýdělečná akce, všechny náklady spojené s jeho organizací jsou pokryté příspěvky dobrovolných partnerů. Staňte se jedním z nich a pomozte nám český MeasureCamp uskutečnit. Ozvěte se nám!
Těšíme se na setkání na MeasureCampu!