A/B testování
Konferenci „Which Test Won The Live Event“ pořádají lidé stojící za webem WhichTestWon.com. Konference se jako jedna z mála se zaměřuje pouze na A/B testování a optimalizaci konverzního poměru. Letos se konala v Berlíně. V průběhu dvou dní se představilo celkem dvacet přednášejících z řad marketérů a analytiků. Report z konference, zajímavosti a novinky ze světa A/B testování.
V sobotu 12. září se uskuteční první pražský MeasureCamp. Jedná se o celosvětově pořádanou (ne)konferenci o webové a datové analytice. Její tradice začala v roce 2012 v Londýně, v dalších letech se rozšířila do Hong Kongu, Madridu nebo Paříže. A letos máme MeasureCamp poprvé i v Česku. První lístky budou uvolněny již dnes – a budou zcela zdarma.
Dnes, 9. dubna, se úplně poprvé slaví Mezinárodní den optimalizace konverzního poměru. Za Medio vám přejeme nadproporciální růst konverzního poměru, vysokou míru spolehlivosti testů a samá zelená čísla. A aby to naše přání nebylo jen o slovech, máme pro vás hned několik dárků.
Ve dnech 26.-27. května 2014 se v Londýně konal druhý ročník konference Which Test Won: The Live Event. Tato konference je zaměřena na A/B testování a optimalizaci konverzního poměru (CRO). Možná někteří z vás znáte populární studnici A/B testů – web Which Test Won.