Vyhledávače

DuckDuckGo.com – díl II. – Instant Answers

Pokračování článku o vyhledávači DuckDuckGo zaměřené na zobrazování tzv. Instant Answers – okamžitých odpovědí na vyhledávací dotazy. Instant Answers zobrazují ve vyhledávání zpravidla odpovědi na předem definované vyhledávací fráze. Fungují obdobně jako Knowledge Graph od Google. Instant Answers však vyvíjí z velké části komunita uživatelů. Skýtají tak velký marketingový potenciál a nabízí celou řadu opravdu zajímavých funkcí.

Jak snadno najít špatné zpětné odkazy

Očistit svůj web od banu ve fulltextových vyhledávačích za pokřivený odkazový profil, to je krev, slzy a dřina. V následujícím článku shrnujeme jednu z technik při odstraňování penalizace, který nám v Medio Interactive pomáhá odfiltrovat největší odkazové bahno snadno a rychle. Na řadu přicházejí třeba pokročilejší možnosti vyhledávání, jako jsou operátory site: a link:.

Měření českých vyhledávačů v Universal Analytics

Google Analytics ve svých výkazech zdrojů návštěvnosti nepracují úplně správně s českými vyhledávači. Do reportu neplaceného vyhledávání padá vlastně jen Seznam a Google. Zbylé vyhledávače či zbožáky pak Google Analytics vůbec nepoznají. Řadí je chybně mezi běžné odkazující stránky do reportu „Odkazy“. A hlavně z nich nijak nereportují dotazy uživatelů.

SEOmaty jsou k ničemu

SEO servisy, SEO analyzátory a jiné SEOmaty se nám dostávají do módy. Takže je na čase si to říct pěkně nahlas: SEOmaty jsou k ničemu. Měří totiž všechno možné, jenom ne to, jak dobře děláte SEO. Jejich výsledkem jsou povětšinou hlouposti, které nemá cenu vůbec řešit nebo se jimi byť i jen sebeméně trápit.

Jaké jsou skutečné podíly vyhledávačů?

Seznam má 54 a Google 33 procent, hlásají poslední statistiky Navrcholu.cz. Každoroční tiskové zprávy Internet Infa jsou často považovány za důvěryhodný přehled o rozložení sil vyhledávačů na českém trhu. Ve skutečnosti jsou ale podíly fulltextů nejspíš úplně jiné.

29.1.2010 · Jan Tichý · Analytika · 10 komentářů