E-shopy
V polovině letošního léta jsme spustili EasyReport. Je to analytický nástroj přinášející e-shopům řadu důležitých a smysluplných reportů. Zpřístupňujeme jej teď i skutečně malým e-shopům. V novém tarifu EASY nabízíme plnou funkčnost nástroje v celé šíři za 2.900 Kč měsíčně.
V září jste se s námi mohli potkat na ShopCampu. V rámci oficiálního programu jste se mohli zúčastnit naší přednášky a workshopu. Rozhodně stálo zato navštívit i náš stánek. Přemýšleli jsme, jak udělat stánek zajímavější a užitečnější. U nás jste nedostali bloček a propisku, nesoutěžili o klíčenky a flashky, dokonce si nemohli ani vystřelit pouťovou růži. U našeho stánku se poskytovalo to nejcennější – informace.
Další článek ze série elegantního sledování zbožových srovnávačů v Google Analytics. Znalí tohoto blogu by již měli mít krásně pročištěná data od všeho nadbytečného. Zaměříme se na mobilní web heureka.cz a ukážeme si jak lépe měřit návštěvnost z kategorií katalogu.
Seznam.cz poslední dobou výrazně obměňuje šatník. Od dubna hledáme služby v nových Firmách, od června jsou tu nové Mapy. Výraznou proměnou prochází také zbožový srovnávač Zboží.cz. Doposud na něm proběhlo několik kosmetických úprav, jako je redesign titulní stránky, recenze produktů, ruční nástroj pro párování zboží nebo nastavení frekvence stahování feedu. Novinek ale v nejbližších dnech bude více. Seznam.cz si […]
Pokud provozujete e-shop, určitě jste si všimli, že reporty návštěvnosti z Heuréky a pár dalších zbožáků jsou poměrně neuspořádané. V Google Analytics je přitom možné je rozumně sloučit dohromady a nepřijít přitom o žádná data.
Před nějakou dobou psal Honza Tichý o tom, jak vysegmentovat návštěvnost ze zbožových srovnávačů přímo v reportech Google Analytics. To je snadná a rychlá cesta, kterou můžete použít kdykoliv bez nutnosti předchozího nastavování. Daleko lepší ale je odlišit si cenové srovnávače už v okamžiku změření návštěvy pomocí pokročilých filtrů.
„Chcete vědět, zda nabídka, kterou si právě prohlížíte, je opravdu ta nejvýhodnější?“ Takto uvedla Heuréka 2. listopadu jeden ze svých posledních kontroverzních počinů: Heuréka lištu, rozšíření pro prohlížeče Chrome a Firefox. Uživatelé nažehlili prapory a vyrazili vítat spřátelené mírové sbory, provozovatelé e-shopů naleštili Kalašnikovy.