Konverzní marketing
Dnes spouštíme Medio Attribution Tool – aplikaci do systému Keboola Connection pro počítání různých atribučních modelů. V následujícím článku si přečtěte, co jsou vlastně atribuce, proč byste je měli řešit a proč vám k tomu nebude pravděpodobně stačit třeba modelování z Google Analytics.
Konferenci „Which Test Won The Live Event“ pořádají lidé stojící za webem WhichTestWon.com. Konference se jako jedna z mála se zaměřuje pouze na A/B testování a optimalizaci konverzního poměru. Letos se konala v Berlíně. V průběhu dvou dní se představilo celkem dvacet přednášejících z řad marketérů a analytiků. Report z konference, zajímavosti a novinky ze světa A/B testování.
V sobotu 12. září se uskuteční první pražský MeasureCamp. Jedná se o celosvětově pořádanou (ne)konferenci o webové a datové analytice. Její tradice začala v roce 2012 v Londýně, v dalších letech se rozšířila do Hong Kongu, Madridu nebo Paříže. A letos máme MeasureCamp poprvé i v Česku. První lístky budou uvolněny již dnes – a budou zcela zdarma.
Dnes, 9. dubna, se úplně poprvé slaví Mezinárodní den optimalizace konverzního poměru. Za Medio vám přejeme nadproporciální růst konverzního poměru, vysokou míru spolehlivosti testů a samá zelená čísla. A aby to naše přání nebylo jen o slovech, máme pro vás hned několik dárků.
Od 11. do 13. června 2013 hostilo Chicago již poněkolikáté Conversion Conference – konferenci úzce zaměřenou na oblast zvyšování konverzního poměru webu. Měl jsem tu čest v Chicagu také vystupovat. Mluvil jsem o Conversion Rate Optimization Maturity Model.