Bulharská konstanta ve webové analytice

Nevěřte slepě analytickým nástrojům pro sledování návštěvnosti a výkonnosti webu! Jejich statistiky jsou na první pohled jasné a snadno interpretovatelné. Majitelé webů na jejich základě dělají důležitá rozhodnutí o změnách na webu či nákupu reklamních kampaní. Skutečná správná čísla se však mohou lišit i o mnoho desítek procent…

Honza Tichý se ve své patnáctiminutové přednášce v rámci Google Search&Display Summitu zaměřuje na výkonnostní trychtýř – začínající u nákladů na propagaci a končící výnosy z dokončených objednávek.

Zvláštní pozornost přitom věnuje nejrozšířenějšímu nástroji Google Analytics. Upozorňuje na řadu možných problémů ovlivňujících vypovídací schopnost naměřených dat a nastiňuje, jak se s nimi vyrovnat. Třeba aplikací bulharské konstanty.

Chcete-li opravdu rozumět statistikám svého webu a dělat na základě nich správná rozhodnutí, navštivte Honzovo školení Google Analytics nebo zcela nové školení Ondřeje Slámy PPC reklama pro zadavatele kampaní.

Související odkazy

Zveřejněno 23.5.2012 v rubrice Analytika se štítky , , , .
tichy

Jan Tichý

Honza provozuje analytickou, konzultační a vývojářskou firmu Medio Interactive. Vystudoval informační a znalostní inženýrství na VŠE v Praze, kde příležitostně přednáší o webové analytice, webdesignu a internetovém marketingu.

Google+ profil @jantichy tichy@medio.cz