Hledáme řečníky pro analytickou konferenci

V uplynulých dvou letech jsme pořádali SEO restart – konferenci zaměřenou na vyhledávače, hledání a nalézání. Loňský ročník se setkal s velkým ohlasem a SEO restart se rozhodně bude konat i letos, a to v pondělí 15. června 2015 v Konferenčním centru City na Pankráci.

Ještě předtím ale máme letos novinku, druhou konferenci z naší kuchyně. S ohledem na směřování Medio Interactive je její téma asi předvídatelné:

Data restart 2015

Celodenní konference o datech, webové i ne-webové analytice, data miningu, business intelligence. Konat se bude v pondělí 27. dubna 2015 v Konferenčním centru City na Pankráci.

Už teď a právě teď ale hledáme řečníky se zajímavým tématem, které by chtěli na konferenci představit. Ozvěte se nám, pokud byste chtěli na Data restartu přednášet, a to nejpozději do pondělí 23. února 2015.

Zatímco v minulých letech jsme pro své konference řečníky adresně oslovovali a domlouvali, chceme je letos více otevřít. Kdokoliv má tedy možnost nám napsat a nabídnout své téma. Napište nám ale, i pokud sami přednášet nechcete, ale rádi byste na Data restartu někoho konkrétního viděli či něco konkrétního slyšeli.

Ze všech navržených témat pak vybereme ta nejlepší a nejpřínosnější. Tři přednášky ale necháme otevřené a finální výběr necháme na hlasování samotnými účastníky konference.

Jaká bude struktura přednášek a jaké jsou naše požadavky pro výběr témat?

8 klasických přednášek

Na konferenci zazní osm přednášek v délce 20 minut + navazujících 5 minut na dotazy. Nebojte se dát nám vědět, pokud víte, že potřebujete pro své téma více času. Nutnou podmínkou pro každou přednášku je „méně teorie, více praxe“. Posluchači si z každé přednášky musí odnést něco použitelného, přínosného, objevného. Chceme lidem nabídnout konkrétní postupy, uchopitelné příklady, inspiraci pro jejich práci.

Nesmí se jednat o reklamní promo vlastní služby bez zásadní přidané informační hodnoty. Nechceme samožerné case studies, kde se budete jen bušit do prsou, jak vám rostou čísla, a vlastně nic neprozradíte. Případové studie jsou rozhodně vítány, pokud na nich otevřeně a znovupoužitelně popíšete postup a konkrétní kroky, jak jste výsledku dosáhli, a svou vlastní případovku použijete jako podpoření řečeného a jako demonstraci na konkrétním příkladu. Z každé přednášky si musí i pokročilejší účastník odnést něco nového, zajímavého nebo užitečného.

6 ignite talks

Ignite talk je specifický typ přednášky, která trvá přesně 5 minut, přednášející má pro ni připraveno přesně 20 slajdů, které se automaticky a neúprosně přehazují přesně po 15 sekundách. Výzva pro zkušené speakery, kteří chtějí zažít trochu adrenalinu! A co byste měli během svých pěti minut říkat? Nějaké inspirační téma, rychlá case study, stručné představení nějakého zajímavého produktu nebo vaší služby, veselý výstup pro oživení, shrnutí zkušeností se svými klienty či nějakým projektem… Cokoliv, co je zajímavé, živé, inspirační a samozřejmě přímo souvisí s tématem konference.

 

Přihlašte se se svým tématem na Data restart 2015, ať už pro velkou přednášku nebo pro ignite talk, a to nejpozději do pondělí 23. února 2015!

Zveřejněno 10.2.2015 v rubrice Analytika se štítky , , .
tichy

Jan Tichý

Honza provozuje analytickou, konzultační a vývojářskou firmu Medio Interactive. Vystudoval informační a znalostní inženýrství na VŠE v Praze, kde příležitostně přednáší o webové analytice, webdesignu a internetovém marketingu.

Google+ profil @jantichy tichy@medio.cz