Léto v Mediu? Měníme se a rosteme!

Od začátku letošního roku prošlo Medio řadou změn. Zaměřili jsme se více na gró naší práce, tedy na webovou a datovou analytiku. A s tím nerozlučně spojené služby, v rámci kterých pak získaná data využíváme, jako je online marketing nebo vylepšování a rozvoj webů našich klientů.

Data jsou středobodem všeho, co děláme. Na jedné straně tak dnes pokrýváme veškerá témata kolem webové a datové analytiky. Na straně druhé pak na základě správně uchopených dat svým klientům v rámci online marketingu a poradenství poskytujeme kompletní agenturní fullservis.

Měníme se…

Kompletně jsme změnili vnitřní strukturu, organizaci a řízení firmy, abychom se dovedli lépe starat o své klienty a zároveň i nadále rozvíjeli a předávali své znalosti a zkušenosti. Analytici se rozdělili na dvě části – oddělení webové a digitální analytiky a oddělení datové analytiky a business intelligence. Od webových konzultantů jsme vyčlenili samostatné oddělení e-mailingu a oddělení PPC a display reklamy. Po šesti letech čistě pasivního získávání zakázek začínáme dělat aktivní obchod. A máme už také firemní management! :)

V rámci Medio Akademie se můžete těšit na podzimní porci úplně nových a výživných školení. Ale i na další akce, které připravujeme nebo spolupořádáme, například Medio Data Workshop anebo dnes otevřený MeasureCamp Prague 2016.

Naopak jsme zcela opustili trh zakázkového vývoje webů a aplikací. Naši programátoři se teď místo klientských projektů budou plně věnovat vývoji různých užitečných nástrojů, ať už interně pro nás, nebo služeb nabízených veřejně ven. První vlaštovkou je minulý měsíc uvedený atribuční tool. Anebo zejména dlouho očekávaný EasyReport – cenově dostupná pokročilejší e-shopová analytika. Ten spustíme zítra.

…a rosteme!

Jiří Jakubec, Antonín Zíka, Martin Limburský

Jiří Jakubec, Antonín Zíka, Martin Limburský

Novým vedoucím našeho oddělení PPC a display reklamy je Antonín Zíka. Přichází po dvouletém působení na pozici PPC specialist v agentuře Adexpres, předtím pracoval v mediální agentuře OMD. Výkonnostnímu marketingu se věnuje téměř 5 let. Během té doby se staral o klienty napříč různými obory se zaměřením na e-commerce, branding i budování awareness. U nás bude mít na starosti nejen správu klientských kampaní jako takovou, ale zejména business development všech služeb v oblasti výkonnostního marketingu a brandingu.

E-mailingové oddělení pak vede specialista na e-mail marketing a MailChimp trenér Roman Lelek. Přišel k nám z obdobné pozice v aukční agentuře Ebay, kde měl na starost především exekuční část e-mailingu. U nás bude rozvíjet poskytované e-mailingové služby, od obecných strategií přes automatizace, segmentace a personalizace rozesílek až po implementaci a vytěžení nástrojů MailChimp, Apsis a Silverpop. Pod hlavičkou naší Medio Akademie také školí kurz e-mail marketingu a MailChimpu.

Konzultační oddělení posiluje od srpna UX specialista Jiří Jakubec. Poslední čtyři roky pracoval jako UX designer ve společnostech Refresh a Render Legion. Návrhu uživatelských rozhraní, testování a uživatelskému výzkumu se bude věnovat i u nás. V rámci konzultačního oddělení bude zastřešovat a rozvíjet všechny služby týkající se návrhu webů, UX, použitelnosti a optimalizace konverzního poměru. A jeden z prvních úkolů, který u nás má, je návrh našeho nového webu, který už je po letech poněkud zaprášený a ne zcela vypovídající.

Řady webových konzultantů rozšířil také Vladimír Saur. V minulosti pracoval jako SEO a UX konzultant v agentuře H1.cz, SEO konzultant v Centrum Holdings, naposledy pak jako analytik a traffic manager v AVAST Software. Všechny tyto své zkušenosti teď zúročí u nás jako SEO a UX konzultant při péči o velké a korporátní klienty.

Nově vzniklé obchodní oddělení má pod palcem Martin Limburský. Přišel ze společnosti Edomed, výhradního distributora zdravotnických přístrojů Philips a Shimadzu, kde působil čtyři roky na obchodně-konzultační pozici. Ke světu dat, analytiky a online marketingu měl ale vždy blízko. Jeho úkolem samozřejmě je, abychom my všichni ostatní měli práce až nad hlavu.

Jedeme dopředu, tak nám držte palce!

Zveřejněno 1.8.2016 v rubrice Medio Interactive se štítky .
tichy

Jan Tichý

Honza provozuje analytickou, konzultační a vývojářskou firmu Medio Interactive. Vystudoval informační a znalostní inženýrství na VŠE v Praze, kde příležitostně přednáší o webové analytice, webdesignu a internetovém marketingu.

Google+ profil @jantichy tichy@medio.cz

Komentáře k článku

[1] Jarda Vidim | 2. 8. 2016 v 10.17

Gratulace, Honzo. Držím palce, ať to takhle šlape dál. Prozradíš, kdo ještě patří do firemního managementu? :)

[2] Jan Tichý | 2. 8. 2016 v 16.03

[1] Ahoj, díky moc. V aktuálním vedení firmy jsem já, Antonín Cicvárek, Michal Procházka, André Heller, Antonín Zíka, Martin Limburský.