Návštěvnost

Bulharská konstanta ve webové analytice

Nevěřte slepě analytickým nástrojům pro sledování návštěvnosti a výkonnosti webu! Jejich statistiky jsou na první pohled jasné a snadno interpretovatelné. Majitelé webů na jejich základě dělají důležitá rozhodnutí o změnách na webu či nákupu reklamních kampaní. Skutečná správná čísla se však mohou lišit i o mnoho desítek procent…

Malý analytický kvíz

Jedna z nejčastějších otázek ve webové analytice, kterou slýcháme od klientů: „A kolik máme na webu vracejících se uživatelů? A kolik uživatelů přišlo nových?“ Poměrně prostá otázka, u které všichni tak nějak intuitivně cítíme její význam. Když se ale člověk začne ptát podrobněji, klient najednou zjistí, že vlastně neví, co vůbec chce a proč.

27.4.2010 · Jan Tichý · Analytika · 22 komentářů